GYIK

Gyakran előforduló kérdések

 

A gépben levő bankjegyelfogadó nehezen veszi a pénzt,de tegnap még működött.Mi lehet a gond?
A bankjegy- és érmeelfogadók működését befolyásoló dolgok közül a koszolódás, illetve az elhasználódás
okozza a legtöbb bosszúságot. Ilyenkor a gép nem keres, a játékosok nem szívesen bajlódnak a pénz elfogadtatásával.
Okozhat elfogadási gondot az is, ha a bankjegyelfogadó programját nem frissítik rendszeresen.
Ha a helyszínen kitakarított elfogadóban a probléma továbbra is fennál, kérem keresse szervizünket ahol kollegáink segítenek
a hiba pontos behatárolásában és elhárításában.

 

Miért indul újra gép egymás után többször?
Ennek többnyire a nem megfeleő tápfeszültség, illetve hibás tápegység lehet az oka.

 

Pár másodpercre kapcsol be a monitor, vagy el sem indul. Mi a teendő?
Folyamatos üzem mellett egy TFT monitor kb 2-3 évet bír ki.
Ezután a monitor már nem képes megfelelő fényerővel világítani, valamint egyéb, elhasználódásból adódó gond is előfordulhat.
Szervizünk vállalja bármilyen típusú TFT monitor teljes felújítását.
Ennek ára töredéke egy új monitor árának és felújítás után a monitor további 2-3 évig működőképes lesz.

 

Hogyan juthatok bankjegy- és érmeelfogadó szoftverekhez, frissítésekhez?

szerviz.novoparts.hu/letoltes
Egy rövid regisztráció után az oldalon található leírásokból, szofverekből válogathat.
Amennyiben a szükséges file-okat nem találja az oldalon, kérem jelezze azt 
szerviz@novoparts.hu címen és kollegáink a kért adatokat azonnal elküldik Önnek.

 

Milyen problémákkal fordulhatok a Novoparts Szervizhez?
Bármilyen nyerő-, játékgép, árusító automata üzemeltetéssel, 
LCD monitorokkal, 
Érme és bankjegy- és kártya elfogadókkal, 
Érintőképernyőkkel, 
Speciális automata fejlesztéssel kapcsolatos kérdésben

 

Mennyi garanciát vállalnak az elvégzett munkára?
Az elvégzett munkákra 3 hónap garanciát vállalunk, sértetlen garanciamatrica esetén.
Ez az elkoszolódásból adódó problémákra nem vonatkozik.

 

Visszakaptam Önöktől egy megjavított egységet, de az a helyszínen mégsem működik. Mi a teendő?
Amennyiben a javított termék nem működik megfelelően, kérem azonnal hívja a
+3620/55-33-228-as közvetlen számot, ahol kollegáink megpróbálnak segíteni.

Sokszor előfordul, hogy a hibát nem a javított egységben kell keresni, esetleg egy egyszerű helyszíni kalibráció,
vagy a DIP kapcsolók átállítása megoldhatja a gondokat.

 

Mi az a "kalibrálás" ?
A bankjegyelfogadók kalibrálása során a bankjegyelfogadó és szenzorai "alkalmazkodnak" a gépben levő körülményekhez,
így az elfogadási arány láthatóan sokat javul. Az ehhez szükséges leírást és kalibráló papírokat megvásárolhatja szervizünkben.

 

Mit tartalmaz a munkadíj?
A munkadíj tartalmazza a programozási, frissítési díjat, az egység teljes szétszerelését alapos átvizsgálását, szofveres gyári kalibrálását.
Garanciát csak az ilyen módon szervizel termékre tudunk vállalni és ezzel megelőzzük azt, hogy Önnek további felesleges köröket kelljen futnia
amiatt mert az egységet nem vizsgáltuk át alaposan. A munkadíj bármilyen érme és bankjegyelfogadó javításánál fix, így tervezhető költség.

 

Milyen egységeket és típusokat szervizelnek?
GBA, NV7-10, GPT, ICT bankjegyelfogadók gyártói képviselete, szervize.
ALBERICI, COMMESTERO, MEI CashFlow, AZKOYEN érmevizsgálók és hopperek gyártói képviselete, szervize.
TFT, LCD bármilyen típus
DART és CSOCSO automaták, aszatlok
PÉNZVÁLTÓ automaták
BELÉPTETŐ kapuk
JEGYKIADÓ egységek
KÁRTYAOLVASÓK
TÁPEGYSÉGEK
3M, ELO, VTOUCH, és sok más érintőszenzor.
Pótalkatrészek ERREL, JVH, NOVOMATIC, EAC, AMATIC gépekhez és egyéb típusokhoz.

 

Forduljon hozzánk bizalommal a felsorolásban nem szereplő gyártók termékeivel is!

 

Van-e lehetőség helyszíni javításra?
A hiba jellegétől függően, van rá lehetőség.

 

Kollegáink kiszállási díj és perc alapú munkadíj ellenében,
bárhol az orszában megjelenhetnek.

 

Sietek. Van-e azonnal igénybevehető szolgáltatásuk?
Szervizünk normál esetben 1 napos határidővel dolgozik, de tudjuk Önnek az idő pénz.
Amennyiben szüksége van azonnali javításra és délután 14:00 ig ideér hozzánk max. 1-2db elfogadóval, ki tudjuk segíteni a bajból.
Az előzetes egyeztetés megkönnyíti az ügyintézés. Ebben az esetben jóval nagyobb darabszámú javításra is van lehetősége.

Hogyan kapom vissza a megjavított egységet?
A javítás elkészülte után SMS-ben értesítjük.
Az átvétel történhet személyesen szervizünkben, postai utánvétes úton, vagy a GLS futárszolgálaton keresztül, másnapi kiszállítással.

 

Milyen megoldásaik vannak arra a helyzetre, ha helyhez vagyok kötve?
Partnerünk a GLS futárszolgálat. Szükség esetén összegyűjti és vissza is szállítja javításait.
Mobil alkatrészkereskedésünk és szervizünk magyarországon bárhol elérhető. 
Keressen bizalommal.

 

Kiszállítanak -e alkatrészeket is?
Természetesen. A webshopunkból megrendelt áruja másnap kiszállításra kerül.
12000 Ft feletti rendelés esetén a kistzállítás ingyenes.

 

Nyújtanak e technikai segítséget ha szükségem van rá?
Természetesen. Kollegáink várják kérdéseiket a következő elérhetőségeken:
+36205533228
+3614106479
szerviz@novoparts.hu

 

Saját szervizem van. Miben tudnak segíteni?
Gyártói háttérként szívesen állunk más szervizek rendelkezésére programokkal, alkatrészekkel, 
speciális árakkal, vezérlőpanelek javításával. Önnek csak a legyegyszerűbb dolgokkal kell törődnie, így megkíméljük idejét.
Bonyolultabb, időrabló javításait elvégezzük Ön helyett. A mögöttünk álló 10év tapasztalat biztosítja, hogy ezt költséghatékony módon tegyük.

 

Nagy üzemeltető vagyok. Miben tudnak segíteni?
Nagy üzemeltetők esetén a legnagyobb problémát a távolság és a kevés idő jelenti.
Cseredarabokkal, előre megjavított, felkészített egységekkel, egyedi árakkal, kiszálló szervizzel
biztosítjuk azt, hogy gépei folyamatosan frissítve, karbantartva legyenek. Ezzel pénzt és időt takarítunk meg Önnek.

Miért fontos a gyártói háttér?
Gyártó háttérinformációk, frissítések hiányában gépei több veszélynek is ki vannak téve.
Nem megfelelő karbantartás, programozás esetén előfordulhat, hogy gépeiben hamis pénzt, vagy "utolérhetetlen"
hiányt talál. Azt még Ön sem veszi észre, hogy egy problémás érme vagy bankjegyelfogadó mennyi fölösleges 
utazást és bosszúságot és ezáltal mekkora bevételkiesést okoz.
Válassza a biztonságot.

 

Miért fontos a folyamatos karbantartás?
Hamis pénzt talált a gépében, vagy gyanítja, hogy "lehúzták" ? Gyanúsan kevés a bevétel, 
sokat panaszkodnak visszadobott pénzek, kiégett izzók,nem működő nyomógombok,  vagy
rosszul működő monitorok, érintőképernyők miatt? Ha a válasz bármelyik kérdésre "IGEN", akkor ne gondolkodjon.
Alakítsa ki saját karbantartási rutinját. Ehhez minden segítséget megadunk.

 

Mióta működik a Novoparts Szerviz?
Szervizünk 10 éve működik. A folyamatos fejlődésnek, kreatív kollegáinknak köszönhetően, mára magyarország legnagyobb,
az automata üzemeltető szektort kiszolgáló és támogató szervizévé vált.
A változatlan szakembergárda, kiterjedt kapcsolatrendszerünk, külföldi partnereink, beszállítóink és barátaink
segítenek abban, hogy minden kérdésére tudjuk a helyes választ.

 

Hol van a telephelyük?

 

Központi szerviz:
Budapest 1158 Késmárk utca 32.
Tel: +361-417-3468 
Mobil: 06-20-553-3228

 

szerviz@novoparts.hu

Székesfehérvár:
Videoton telephely 
8000 Berényi út 72-100. 85 sz. épület
Tel: +36-22-533-022 
Tel: +36-30-590-1418 
novoparts@videoton.hu

Mobil alaktrészkereskedésünk és szervizautónk bárhol az országban megjelenik.

Megtalál minket a Facebookon is!

 

Hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között várjuk.